Friday, December 25, 2009

对不起是我的错。。。

对不起,我知道我很霸道,喜欢控制你,请原谅我的错。。。昨天,我不应该打扰你的生活,你有你的工作,不过我还是去打扰你,真的很对不起。。我知道,这是我的错,你没有错,是你认识了我,是一个大错。。昨天还为你掉眼泪,好朋友为你流泪,不过,我知道你可能觉得流泪只是普通罢了。。。其实想告诉你,我对每一个好朋友都是很好很好大的。。真的很对不起。。。希望我们还是普通朋友,我觉得这样对我们都好。。。

6 Comment:

Jia Xin said...

dats ppl is gal?ur gf?jz ask ask la...1st time c ur blog is cz about facebook..nice to meet u ya!

Quıиcч said...

aiyo...is best friend,female...not GF...^^i still single...hehe,nice to meet you too oh...

prIyEn=) said...

be hapi..dunwan cry...

Quıиcч said...

pri yen..dont worry me,i be ok odi...hehe...^w^..smile...=)

MICHIKO❤ said...

step in ur blog from facebook~~~~cheerup ^^

Quıиcч said...

JING-みちこ...tq..=)

Post a Comment

 
Copyright © Quıиcч_蛇年旺旺嵗!. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh